Oisterwijk
Neem een virtueel kijkje in de showroom van Bogarden.
Verzenden & bezorgen
Over het algemeen worden alle leveringen door PostNL verzorgd. Per email ontvangt u van ons een Track & Trace code om de zending te volgen. PostNL zal uw bestelling bezorgen op het door u opgegeven verzendadres.
Indien het pakket niet in ontvangst kan worden genomen, nemen de bezorgers het pakket retour en bieden dit op een door hen aangegeven tijdstip opnieuw aan. Indien de tweede poging ook mislukt wordt de bestelling retour gestuurd naar Bogarden.
Naast PostNL hebben we een eigen bezorgdienst om uw bestelling accuraat en naar tevredenheid bij u te kunnen krijgen. U ontvangt geen Track & Trace code maar Bogarden zal in goed overleg een bezorgmoment afstemmen. Wij zullen u persoonlijk op de hoogte stellen van de levertijden aangezien sommige producten een afwijkende levertijden kunnen hebben. In geval dat de klant niet aanwezig is om te ontvangen zal er vooraf afgesproken zijn wat de vervolgstappen zijn. Dit kan inhouden om het bij de buren af te leveren of weer retour te nemen naar ons depot.
Naast de mogelijkheid om te laten bezorgen is er de optie om uw bestelling in de winkel af te komen halen. Als u voor deze optie kiest, dan zult u bericht krijgen zodra uw bestelling klaarstaat voor afhalen.
Wij hanteren voor PostNL bestellingen €7,25 verzendkosten voor bestellingen met een lager subtotaal dan €100,- incl. btw. Boven dit bedrag zijn de verzendkosten via PostNL gratis.
De verzendkosten kunnen afwijken afhankelijk van het type product, gewicht, grootte of het bezorggebied tot een maximum bedrag van €50,-. Uiteraard zal Bogarden altijd samen met u als klant kijken naar de beste verzendoptie en dit in goed overleg afwikkelen. Mochten er vragen zijn aangaande de bezorgkosten kunt u ons altijd contacteren.
info@bogarden.nl +31 (0)13-5216464